Zasady reklamacji

Edukacja to obszar, w którym ważną rolę odgrywają stałe podnoszenie zarówno jakości usług, jak i obsługi Klienta. Obowiązująca procedura składania i rozpatrywania reklamacji w przejrzysty sposób gwarantuje, że pracujemy na najwyższym poziomie.

Każdy uczestnik szkolenia ma prawo oczekiwać, że:

  • zostaną spełnione założone cele szkolenia,
  • zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (o ile za organizację miejsca szkolenia odpowiada Change Institute),
  • prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych,
  • prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych
  • w czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia,
  • zostaną spełnione inne formalne warunki umowy.
     

Do pobrania „Regulamin reklamacji usługi szkoleniowej”

Do pobrania „Formularz reklamacji usługi szkoleniowej”

 

 

author

Elżbieta Sipko

Sales Manager

tel: +48 536 150 179,

mail: e.sipko@change.info.pl

Dedykowane szkolenia to moja domena! Jestem tu po to, by razem z Tobą opracować satysfakcjonujący program szkoleniowy. Organizacja wszystkich dokumentów oraz wniosków o dofinansowanie są po mojej stronie. Spokojnie, ja to wszystko załatwię!

author

Sylwia Sadowska

Sales Manager

tel: +48 792 600 123

mail: s.sadowska@change.info.pl

Podobnie, jak Ela, moja praca polega na organizacji szkoleń i związanych z nimi dokumentami. Czuwam nad tym, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik! Nieskromnie mówiąc, jestem pewna, że będziesz zadowolony z organizacji szkolenia, za które będę odpowiedzialna!

X
Miło Cię widzieć!
Skontaktuj się z nami i sprawdź ile możesz zyskać