Edukacja to obszar, w którym ważną rolę odgrywają stałe podnoszenie zarówno jakości usług, jak i obsługi Klienta. Obowiązująca procedura składania i rozpatrywania reklamacji w przejrzysty sposób gwarantuje, że pracujemy na najwyższym poziomie.
Każdy uczestnik szkolenia ma prawo oczekiwać, że:
- zostaną spełnione założone cele szkolenia,
- zostaną zapewnione komfortowe warunki pracy (o ile za organizację miejsca szkolenia odpowiada Change Institute),
- prowadzący będzie posiadał wiedzę merytoryczną dotyczącą zagadnień szkoleniowych,
- prowadzący szkolenie przeprowadzi zajęcia w sposób profesjonalny zgodnie ze specyfiką kształcenia osób dorosłych
- w czasie szkolenia zostanie zrealizowany zakres merytoryczny szkolenia,
- zostaną spełnione inne formalne warunki umowy.
Do pobrania „Regulamin reklamacji usługi szkoleniowej”
Do pobrania „Formularz reklamacji usługi szkoleniowej”